TOP FAMOUS URDU POETRY OF ALL TIME




:شعر 
زندگی سے یہی گلا ہے مجھے
تو بہت دیر سے ملا ہے مجھے


SHAIR:
ZINDAGI SE YAHI GILA HAI MUJHE
TU BOHAT DAIR SE MILA HAI MUJHE




:شعر 
وہ مجھ کو لگ رہا تھا پیار میرا 
وہ جیسا لگ رہا تھا ویسا تھا نہیں 


SHAIR:
WO MUJH KO LAG RAHA THA PYAAR MERA
WO JESA LAG RAHA THA WESA THA NAHI

:شعر 
یار بھی راہ کی دیوار سمجھتے ہیں مجھے 
میں سمجھتا تھا میرے یار سمجھتے ہیں مجھے 

SHAIR:
YAAR BHI RAAH KI DEEWAR SAMAJHTE  HAIN MUJHE
MEIN SAMAJHTA THA MERE YAAR SAMAJHTE HAIN MUJHE

:شعر 
تم ان لکیروں میں اک خوشی بھی تلاش کرلو تو معجزہ ہے 
کے میں تو بچپن سے جانتا ہوں میری ہتھیلی کا نام دکھ ہے 

SHAIR:
TUM IN LAKEERON MEIN IK KHUSHI BHI TALAASH KARLO TO MOJZA HAI
KE MEIN TO BACHPAN SE JANTA HUN MERI HATHELI KA NAAM DUKH HAI
:شعر 
نہیں ملا کوئی تجھ سا آج تک مجھ کو 
پھر یہ ستم الگ ہے کے ملا تو بھی نہیں


SHAIR:
NAHEEN MILA KOI TUJH SA AAJ TAK MUJH KO
PHIR YE SITAM ALAG HAI KE MILA TU BHI NAHI
 
:شعر 
میں نے چاہا تھا زخم بھر جائیں 
زخم ہی زخم بھر گئے مجھ میں 


SHAIR:
MEIN NE CHAHA THA ZAKHM BHAR JAYEN
ZAKHM HI ZAKHM BHAR GAYE MUJH ME
:شعر 
معلوم سب کو ہے زندگی بے ہال ہے 
لوگ پھر بھی پوچھتے ہیں کیا حال ہے 


SHAIR:
MALOOM SAB KO HAI ZINDAGI BEHAAL HAI
LOG PHIR BHI POOCHTE HAIN KYA HAAL HAI
:شعر 
کتنے عیش اڑاتے ہوں گے، کتنے اتراتے ہوں گے 
جانے کیسے وہ لوگ ہوں گے جو اسے بھاتے ہوں گے 


SHAIR:
KITNE AISH URATE HON GE, KITNE ITRATE HON GE
JANE KESE WO LOG HON GE JO USE BHAATE HON GE
:شعر 
کر رہا تھا غم جہاں کا حساب 
آج تم یاد بے حساب آے 


SHAIR:
KAR RAHA THA GHAM E JAHAAN KA HISAAB
AAJ TUM YAAD BE HISAAB AAYE
:شعر 
کل تک تو آشنا تھے مگر آج غیر ہو
دو دن میں یہ مزاج ہے آگے کی خیر ہو  


SHAIR:
KAL TAK TO AASHNA THE MAGAR AAJ GHAIR HO
DO DIN ME YE MIZAAJ HAI AAGE KI KHAIR HO
:شعر 
کاش کے یہ دل اپنے اختیار میں ہوتا 
نہ کسی کی یاد آتی نہ کسی سے پیار ہوتا 


SHAIR:
KAASH KE YE DIL APNE IKHTIAR MEIN HOTA 
NA KISI KI YAAD AATI NA KISI PYAAR HOTA
:شعر 
جو گزاری نہ جاسکی ہم سے 
ہم نے وہ زندگی گزاری ہے 


SHAIR:
JO GUZARI NA JA SAKI HUM SE
HUM NE WO ZINDAGI GUZARI HAI
:شعر 
جس پر گزرتی ہے وہی جانتا ہے 
یار دل تسلیوں سے کہاں مانتا ہے 


SHAIR:
JIS PAR GUZARTI HAI WOHI JANTA HAI 
YAAR DIL TASALION SE KAHAN MANTA HAI
:شعر 
جانے اس شخص کو یہ کیسا ہنر آتا ہے 
رات ہوتی ہے تو آنکھوں میں اتر آتا ہے 

SHAIR:
JAANE  US SHAKHS KO YE KESA HUNAR AATA HAI
RAAT HOTI HAI TO ANKHON MEIN UTAR AATA HAI
:شعر 
جب تھوڑا سا مسکرانے لگتے ہیں 
حادثے پھر سے سر اٹھانے لگتے ہیں 

SHAIR:
JAB THORA SA MUSKURAANE LAGTE HAIN 
HAADSE PHIR SE SAR UTHANE LAGTE HAIN
:شعر 
ایک ہی سمجھنے والا تھا مجھے 
ہائے وہ  بھی سمجھدار ہوگیا 

SHAIR:
EK HI SAMJHNE WALA THA MUJHE 
HAYE WO BHI SAMJHDAR HOGYA
:شعر 
دکھ اپنا اگر ہم کو بتانا نہیں آتا 
تم کو بھی تو اندازہ لگانا نہیں آتا 

SHAIR:
DUKH APNA AGAR HUM KO BATANA NAHIN AATA
TUM KO BHI TO ANDAZA LAGANA NAHIN AATA
:شعر 
ڈھونڈ لیجئے نہ ذرا پھر سے خدارا ہم کو 
آپ ہوتے ہیں تو ہوتا ہے سہارا ہم کو 

SHAIR:
DHOOND LIJIYE NA ZARA PHIR SE KHUDARA HUM KO 
AAP HOTE HAIN TO HOTA HAI SHAARA HUM KO






THANKYOU FOR VISITING OUR BLOG PLEASE LEAVE A COMMENT IF YOU HAVE ANY QUESTION OR SUGGESTION!